2012. június 23., szombat

"Go big, go Six Flags" - A vidámpark


Szerdán szabadnaposak voltunk, és a tábori csapat – a jól ismert két sárga iskolabusz segítségével – áttette székhelyét Springfieldbe, a Six Flags ( Hat Zászló) nevezetű vidámparkba.

Néhány szó a parkról:

A Six Flags Entertainment Corp. 14 vidámparkot üzemeltet Észak-Amerikában. A céget Texas államban alapították, és a hat zászló annak a hat államnak a szimbóluma, akik Texast irányították ( többek között például Franciaország,Spanyolország,Mexikó). A New England-i park, ahol voltunk körülbelül 6 óriás hullámvasúttal rendelkezik, illetve számtalan más szerkezettel, ami egy jó vidámparkhoz szükséges: magasból leejtős-szabadesős izé ( a neve „Scream”, kábé annyit jelent, hogy sikoly, na mást nem is nagyon tudsz csinálni zuhanás közben, mint sikítani), vadvízi evezős-vízesést nyakadba öntős hajótúra, százéves lelkedet is kirázós fa hullámvasút, és még sorolhatnám.


Six Flags New England, bejárat.Nem voltak kevesen.


Scream, itt már gyanút foghattam volna...


...a végén persze mosolygok, örülök hogy túléltem

Idén adták át a „Goliath” nevű csodát, ami gyakorlatilag a visszájára fordítja a vérkeringésedet, ha felülsz rá. Bevallom férfiasan, nem mertem felszállni, az egész parkon áthatolt ugyanis a Góliáton utazók sikolya, akik mind az életükért kiabáltak, miközben ez az ördögi masina kirázta belőlük a lelket is. De azért bátor voltam, felültem a „Bizarro” nevű hullámvasútra, ami először felvontat, majd aláküld a mélybe nagyjából 90 fokban. Készítenek képeket a zuhanás közben, amit utána meg lehet nézni…olyan fejem volt rajta, mint akit élve nyúznak, kapaszkodtam az életemért rendesen. Majd gondoltam kipróbálom a „Mind Eraser”-t is. Nem hazudtak, tényleg kitörölte a fejemből az utolsó maradék gondolatokat. Beülsz egy székbe, a válladat meg a hátadat tartja egy fém kaszni, de a lábad szabadon lógázik. Minden pillanatban attól féltem, hogy mikor csapja le a lábfejemet az alattam futó sín. Majd – gondolva hogy ennél meredekebb már nem lehet- felpattantam a már említett „Scream”-re, nagy vagányan. Itt is szabadon lóg a láb, mint azt a képen is láthatjátok. Egy fura frizurájú, megítélésem szerint spanyol ajkú srác ült mellettem.  Miután felvontattak minket a tetejére, odafordult hozzám, és elkezdett spanyolul hadarni, de mire reagálhattam volna, a gép beindult, és megkezdődött a szabadesés. Már csak sikítottunk, ő spanyolul, én magyarul. Már sosem tudom meg, mit akart mondani…


Goliath


Ezen is féltem


Vidámparkos látkép a libegőről

Aki nem szerelmese a testet elöntő adrenalin-fröccsnek, annak kevésbé extrém szórakozás is biztosított a Six Flags-ben. Végtelen sok kishajó, kisautó,kishelikopter,kiskutyafüle van a piciknek, céllövölde indokolatlanul hatalmas plüssállat-nyereményekkel, rengeteg gyorsétterem, fagyizó, csúszdapark, libegő amiről belátod a vidámparkot, retró körhinta ( én voltam a legidősebb,aki felült rá, de muszáj volt kipróbálnom az ütött-kopott,körbejáró lovacskákat), és még annyi minden, hogy nem is tudom felsorolni. Inkább nézzétek meg a képeket!

Nem mindegyik Six Flags ugyanolyan, amikor 2003-ban először voltam a családommal az Államokban, elmentünk az Ohio-ban lévő parkba is, ott például voltak delfinek, fókák, gyilkosbálna-show, szóval igyekeznek rávenni, hogy akármerre jársz, térj be a vidámparkba. A belépő elég húzós, csoportosan 32 dollár per fő, viszont ez mindenre érvényes, csak várd ki a sorodat. Így hétköznap nem volt vészes, maximum húsz percet álltunk sorba, de bele sem merek gondolni, mi lehet ott hétvégén...


Ben and Jerry's - szerintem a világ legfinomabb fagyiját árulják


Céllövölde értékes nyereményekkel


Nagyon meleg volt, hát beálltam hűsölni a Looney Tunes-os szökőkút alá








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése